Wczytuję dane...
FAQ

FAQ (ang. Frequently Asked Questions) – zbiory często zadawanych pytań i odpowiedzi na nie, mające na celu udzielenie danemu użytkownikowi serwisu internetowego pomocy bez konieczności angażowania do tego jakichkolwiek osób.

Kiedy moje zamówienie zostanie zrealizowane?
Realizacja odbywa się tylko w dni robocze. Jeżeli zamówienie zostało złożone przed godziną 10:00, to wysyłka odbędzie się jeszcze w ten sam dzień roboczy.

Czy mogę odebrać towar w sklepie stacjonarnym/osobiście?
Niestety nie. Działamy tylko przez internet. Produkty są wysyłane bezpośrednio z magazynu na wskazany adres.

Czy mogę zapłacić za pobraniem?
Niestety nie. Realizujemy wysyłki płatne z góry.

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Tak. Zamówienie możesz wycofać, zanim nastąpi wysyłka towaru. Powiadom nas o rezygnacji z zakupu, zanim otrzymasz od nas e-mail z informacją o realizacji wysyłki. Po tym czasie nie możesz już wycofać zamówienia, ale obowiązuje procedura zwrotu.

Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Tak. Zakupiony towar można zwrócić zgodnie z regulaminem. Zwrotu można dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Co zrobić, kiedy otrzymam uszkodzony towar?
Sklep dakadaka.pl zawsze wysyła towar w najlepszym i nienaruszonym stanie. W przypadku otrzymania uszkodzonego lub wadliwego towaru skontaktuj się Obsługą Klienta.

Co zrobić, kiedy otrzymam niewłaściwe zamówienie?
Jeśli otrzymasz nieumyślnie towar niezgodny z Twoim zamówieniem, skontaktuj się z Obsługą Klienta.

Czy moje dane osobowe są chronione?
Tak, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych.